21 Ιουνίου, 2018

სიმღერა ჯანმრთელობისათვის!!!


ჯანმრთელობა ყველაზე აუცილებელი საკითხია ჩვენი ბედნიერებისათვის. ყოველი დაავადება გამოწვეულია ნერვიულობისაგან, არასწორი ფიქრებისაგან და არასწორი ცხოვრებისაგან.  ჯანმრთელობისათვის, ადამიანმა უნდა დაარწმუნოს თავისი ქვეცნობიერი და ის გაჯანმრთელდება სრულად. ერთი სიმღერა მინდა შემოგთავაზოთ, ეს სიმღერა დაგეხმარებათ რომ გაჯანმრთელდეთ და იყოთ სიხარულსა და ბედნიერებაში. შეგიძლიათ ეს სიმღერა შეცვალოთ თქვენი სიტყვებით და იმღერეთ, იმღერეთ მთელი გულითა და გრძნობებით რადგან სიტყვებს დიდი ძალა აქვს და იგრძენით სიტყვები და იმღერეთ. იმღერეთ სრული ბედნიერებისა და ჯანმრთელობის შეგრძნებით. მხოლოდ მინდა გითხრათ, თუ სიტყვებს შეცვლით, კარგი იქნება დააკვირდეთ სიტყვებს, ისინი აწმყოში და პოზიტიური უნდა იყვნენ. იგრძენით თქვენი სიმღერა, იგრძენით სიხარული. ეს სიმღერა მცდელობაა მხოლოდ გიჩვენოთ რა სიტყვებით და რა სახით უნდა იმღეროთ. შეჰქმენით თქვენი სიმღერა, ან ეს გამოიყენეთ. გისურვებთ სწრაფ გაძლიერებას!!!


ჯანმრთელი ვარ, ჯანმრთელიო...
ძალებსა ვგრძნობ სხეულშიო...
სიხარულით გული ხარობს,–
ჯანმრთელი ვარ, ჯანმრთელიო...

ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო...
ძლიერია ჩემი გული,–
ჩემი მთელი ორგანიზმი
ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო..

მიხარია ყველაფერი,
ძალებით ვარ მე გავსილი,
ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო...
ძალებსა ვგრძნობ სხეულშიო...
გული მღერის, სული ხარობს
ამ ჩემს ჯანმრთელ სხეულშიო...
ამ ჩემს ჯანმრთელ სხეულშიო...

ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო,
კიდევ ვიტყვი ჯანმრთელიო,
ძალებსა ვგრძნობ სხეულშიო,
ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო...
ჯანმრთელი ვარ ჯანმრთელიო!!!!

15 ივნისი პარასკევი 2018 წელი


დღეში სამჯერ იმღერე :) 

ამ სტატიაში მოყვანილი ინფორმაცია, ინფორმაციაა რომელიც არ შეცვლის ექიმის აზრს. ასევე ჯანდაცვის დახმარებას. ექიმმა აცალეთ თავისი საქმე აკეთოს, თქვენ თქვენი აკეთეთ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: